"Geniul omenesc nu va putea nicicând nascoci inventii mai desavârsite ca acelea create de natura, în care nu lipseste nimic si nimic nu-i de prisos. "

duminică, 26 martie 2017

Ganduri de primavara: spre Dobrogea !

Saptamana asta am fost la Comana (Giurgiu). Au inceput usor, usor, sa se miste lucrurile. Vin pasarile din migratie....
Daca vrei sa ai subiecte de pozat in perioada asta, mergi cat mai in sud. Acolo incepe agitatia.
Iar Dobrogea este o alta zona "favorizata" unde miscarea incepe foarte devreme.
Am inceput deja sa-mi planific excursiile intr-acolo.
Ma abtin cu greu sa nu plec saptamana viitoare (in ultima saptamana din martie), pentru ca perioada optima este in prima jumatate a lui aprilie.

Anul trecut am facut fotografii frumoase in Dobrogea, pe care nu le-am postat aici. Probabil ca acum e momentul cel mai bun sa le postez, altfel intru in noul sezon si greu ma mai intorc inapoi.

Deci poze de anul trecut din Dobrogea...
Un moment de mare impact vizual a fost intalnirea cu un stol de cateva sute de pelicani in migratie.








O scena deosebita a fost atunci cand am fotografiat un soim calator cu prada (un porumbel). Porumbelul inca mai era in viata, se zbatea, iar soimul ii dadea loviturile de gratie.































Aici e o ciovlica cu pui. Am mai pozat ciovlica, dar pui nu.




























Anul trecut in Dobrogea am gasit un stol de 20 de lopatari. Au stat la "discutii".
I-am pozat si filmat. Sunt cele mai bune poze facute de mine pana acum cu lopatari.



























Si filmul cu lopatari:



Pitigoi de stuf imatur - o premiera pentru mine:



























O sa inchei articolul cu 2 specii cu care am multe fotografii, dar acestea mi-au iesit in cale acum si mi-au si placut.

Erete de stuf in zbor:


























Prundaras gulerat mare:


























Pe curand !  :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu